Maggen

 

Lite magbilder. Tur att jag inte är nån "dagens outfit" bloggare...
Tog hundra år för min man att knäppa en vettig bild på mig...

Freddan och jag har sett "Män som hatar kvinnor" ikväll.
Ofta blir man ju besviken på filmer då man läst boken, men den här filmen var bra.
Den var inte sådär tokbra så man inte kan tänka på annat, med andra ord ändå inte som boken alltså.
Sevärd.

Nej, Johanna vi vet inte vad det är där inne... men jag tycker verkligen det känns som en kille.
Och den lille killen sparkar som bara den just nu...

Sov gott...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag såg också "män som hatar kvinnor igår", tyckte den var bra! Men nu ska jag börja läsa mala igenom 2an 3an också! :) Roligt att se bilder på magen, vilken skillnad det har blivit sedan ni var här! Kram

2009-03-05 @ 09:25:11
URL: http://staaaajn.blogg.se/
Postat av: Sofia

åh vad fin du är på bilderna! Kul att få se "live" nästa vecka.. :)

2009-03-05 @ 12:53:18
Postat av: Gogga

Hehe nu kan man ju nästan börja kalla dig för fetto snart för första gången:P HIhi ne nu ska ja vara snäll! Det ser supermysigt ut! Hälsa gubben åsså får ni har det bäst så länge :D KRAM

2009-03-05 @ 14:02:26
URL: http://goggas.blogg.se/
Postat av: Jag

tack för den du... men det går väl an nu nån månad :-)

han hälsar tillbaka så mycket!!!

2009-03-05 @ 17:13:59
Postat av: Sofie

Jag kommenterar som som du hade en dagens-outfit-blogg; Åhhhhh, naawww, vad fin du är i magen =) Och var har du köpt det linnet!? (turkosa!) Bara måste ha! ;)



Puzz

2009-03-05 @ 17:28:20
Postat av: Sofie

Gör ett riktigt också! =) Du är fin i magen! hoppas verkligen jag får se dig i sommar! När är det du ska ha juli?



puss

2009-03-05 @ 17:29:59
Postat av: Jag

bra att du hänger på mitt dagens outfit bloggande.... :-)

19 juli har vi datum! när träder du in i sverige igen?



saknar dig!!!

2009-03-05 @ 18:18:11
Postat av: Sofie

landar på kastrup på Lördag morgon! Åh, då måste jag planera in en liten trip till Sundsvall i samband med att ni åker dit i sommar... För det gör ni eller? sen sommar kanske? eller höst?

2009-03-05 @ 22:51:39
Postat av: Sofie

kom precis på att jag säkerligen kommer att komma och hälsa på I Luleå i höst ;) Så då ses vi! puss

2009-03-05 @ 22:52:37
Postat av: kusse

Å, saknar min mage och gravidtiden (mest då jag mådde bra)då jag ser dig. Värsta baben! Passa på o njut av sparkarna!!!!!! Så himla coolt. Nu är vi hemma på permis, om allt går bra får vi åka hem på riktigt på måndag! Kommer ni o hälsar på här då? Jag förstår ju att ni hade tänkt träffa Sabina m familj samtidigt på fredag. Puss

2009-03-06 @ 18:32:15
Postat av: FRida

Jag har pajformen på jobbet nu=) vi har ju blivit så dåliga vänner på senaste

2009-03-07 @ 21:50:59
URL: http://fridaostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0