Vad är 22 cm och väger ca 800g?

Helgen har gått bra! Det var bara så länge sen jag tränade så pass små barn och jag hade som glömt hur INTENSIVT det kan vara :-)
Men vi har lekt, ätit godis, sett Robinson, simmat och haft det bra... Ingen ville åka hem på natten heller så man kan se det som lyckat!



Jag har idag gått in i vecka 25:
Ditt barn är nu ca 22cm långt mellan huvud och stjärt och väger runt 800g. Det kan ta tag om sina fötter och knyta nävarna. I lungorna bildas allt fler blodkärl och näsborrarna börjar öppnas. Barnets benkärnor blir hårdare.

Tänk att jag har nåt i mig som är så stort! Konstigt...
Vi letar seriöst barnvagn nu. En bugaboo har vi fastnat för och letar begnat på internet. Kostar ca 10 000 ny... not!

Ska göra matlåda tills i morrn nu!

Byyye

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej



Min bror har en buggaboo de kanske vill sälja den?

Kram Johanna

2009-03-31 @ 16:30:48
Postat av: Anonym

Åhh tycker det är dags för en mag-bild snart så jag får se underverket :) kraaam

2009-04-01 @ 07:34:52
URL: http://staaaajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0