Vampyrhelvete!

 

Ge mig sötsaker. Hela tiden. Så sjukt sugen på nåt sött konstant hela dagarna...
Käck och dextrosol står högst på listan.
Kommer gå upp massor i vikt innan det här är slut...

Jag har drömt en sjuk dröm hela natten.
Jag vaknade flera gånger och försökte ligga vaken ett tag för att inte fortsätta på samma dröm då jag somnade igen, men fortsatte på den ändå...
Vi hade återträff med Umeåklassen.... nån var vampyr. Fast vi visste inte vem.
Jag gick omkring och var rädd för alla!!
Sedan var typ alla vampyrer utom jag och alla försökte döda alla. Sjukt läskigt.

Sen började jag föda (det är det jag drömmer om lite varje natt). Det blev 7-lingar denna gång...
SUPRISE!


Visst ja! Grattis Freddans mamma Ingrid som fyllde år igår!



Nu ska jag soffa till mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0