Det kom ett paket...



...på posten i fredags!

Ingen avsändare. Såg ut som Soffans handstil så jag ringde henne och skulle tacka. Men det var inte hon...
Vem? Någon som vill ge sig tillkänna?


I morgon börjar "Superstars" på TV3. Och vi har inte TV3 än. Ååååhhhhh
Lulebo har nå jävla avtal med ComHem så det är bara 1:an 2:an 4:an SVT:barn och SVT24 som ingår.
Resten av kanalerna måste man betala extra för och vi har inte fått dem än...

 

Grattis Daniel (freddans brorsa) som skjutit två älgar...


Jag var till läkaren idag för att kolla blodtrycket.
Det har vart högt sen havandeskapsförgiftningen så jag har ätit blodtrycksmedicin sen Tyra föddes. Nu visade det sig att det var ju en betablockerare jag ätit.

Jag som tyckte det var sjuuukt jobbigt på det spinningpass jag var på, inte konstigt!
Nu ska jag testa att inte äta medicin en månad så ska vi se hur blodtrycket är sen.


Ska börja jobba lite!
Jag ska in och göra lite häslotester.
Börjar med att jobba fm måndag, tisdag nästa vecka. Ska bli roligt! Särskilt när lönen kommer... :-)


Hej hopp!


Kommentarer
Postat av: Karin Elfving

Om det ar ett sprackligt och fargglatt innehall sa kan det vara mitt paket! Hann inte skicka det innan jag akte fran Sverige sa mor och far postade det i helgen. For stort men tankt for framtiden



kram kram

2009-09-15 @ 12:09:39
Postat av: Verran

jaha, då var det från dig!!!



tänkte på dig men eftersom det var skickat i sverige...

tack så jättemycket! det är en stor dam vi har så hon invigde byxorna igår och de passade jättebra!

tack tack!

2009-09-15 @ 18:35:48
Postat av: Anonym

Har de randiga byxorna nått sin ägare ännu?? :) Jag glömde skriva avsändare :)

kraam

2009-09-15 @ 20:51:07
URL: http://staaaajn.blogg.se/
Postat av: Verran igen...

JAHA!

var de randiga byxorna från dig stina...?

då har jag inte fått ditt paket karin, men det kommer väl... har adressändrat med eftersändning så det kan ju ta ngn dag extra!



tack stina då, de passar jättebra redan nu men det finns också utrymme att växa i dem :-)



nu har vi rett ut det här.... :-)



kram på er!

2009-09-15 @ 21:07:11
Postat av: Karin Elfving

OK hor av dig da nar du far paketet fran mig. sa att jag vet att det kommit fram.



Kram

2009-09-22 @ 13:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0