FAJT

Jag har just haft big fajt med min dotter.
1 timme och 45 minuter att lägga henne.
Hon är sjuuukt trött men gör allt för att hålla sig vaken.
Jag har sjungit, daskat i rumpan och försökt hålla humöret uppe. Utan middag i magen, den tänkte jag äta efter hon somnat =(

Och hur fan beter man sig med 5-minutersmetoden (som tidigare fungerat tokbra) då ungen ställer sig upp på en gång man går ut???

Freddan jobbar... =(
För tillfället sover hon i alla fall!


Vi har även nattproblem.
Hon fick äta välling på natten i Thailand för att det var bra med den extra mängden vätska. Det är inte bara det att hon vill äta på natten även nu utan hon vaknar flera gånger varje natt och är arg och ledsen. Har sovit liiite de senaste nätterna.
Och samtidigt jobbar vi bägge heltid.

Hoppas att det är de två tänderna som tittar ut uppe som är problemet!!!!!

Men helt underbar är hon (när hon sover) ;)




Jag har jobbat första veckan och det går jättebra, jag tycker det är jättekul och är så taggad!

Frida och jag var hem till Jekka, Erik och Signe i eftermiddag och åt gófika och firade att Jekka blev 23... (eller var det 31)?


Nu ska jag med blixtrande huvudvärk slappa!!!
Spar rödvinet jag fick av Jekka tills i morgon kväll då Freddan är hemma!

Bye

Kommentarer
Postat av: Lina

HÅLL UT! Vakenmonstret är iaf TOKSÖT! Roligt med jobbet.. Puss

2010-04-09 @ 21:13:19
URL: http://liinaaaa.blogg.se/
Postat av: FRida

stackars dig! Tur att du har ledig helg och kan sova nu! pöss

2010-04-10 @ 07:35:35
URL: http://fridaostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0