Tillbax i arbetslivet =)

Även fast jag har jobbat lite tidigare så är det nu helt slut på mammaledigheten.
Jag jobbar nu 100% och första dan är gjord.
Kul!
Lite trött särskilt eftersom damen var vaken en del inatt och Freddan jobbade så det var bara att kliva upp varje gång!


Planering på hög nivå april ut eftersom vi båda jobbar heltid.
I morse fick Tyra hoppa ner i barnvagnen 06.45 för att gå med mig till jobbet. Freddan smet lite tidigare och hämtade henne 07.45 alldeles innan jag började jobba!

I morrn är hon hos farmor för då jobbar vi bägge två, samma sak på fredag.





Ett litet problem är att hinna träna!
När jag jobbar dag 8-17 vill jag bara hem så jag hinner se ungen innan hon lägger sig. Gäller att hitta lite andra tider...
I morrn promenerar jag till jobbet runt 06 (samma tid som Freddan åker med Tyra till farmor), det tar 50 min och sedan gymmar jag innan jobbet!

Måste hitta bra rutiner för träningen!


Nu tänkte jag dona med nytt spinningpass men jag oooorkar inte.

Bye


Kommentarer
Postat av: FRida

men du kan väl köra lite på arb. tid sen när du bossar=)

2010-04-06 @ 21:57:27
Postat av: Johanna

Haha...du får lägga in friskvårdstimme för dina anställda så får ni en timme där:)

Kram

2010-04-07 @ 08:14:32
Postat av: Jag

jo men en timme har vi här i alla fall... men en timme i veckan blir man ju inte stark av ;)

2010-04-07 @ 08:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0