Vad skulle vi göra utan farmor och farfar?




Vi jobbar ju heltid bägge två den här månaden så farmor är flitigt inbokad som barnvakt.
Dock skulle hon få ha lite ledigt i helgen...MEN....

Freddan slutade 20.00 på lördagen och jag skulle ut och äta med jobbet. Jag skulle skjutsa Tyra till honom... men det här jäkla puffmolnet gjorde att det kunde landa plan som egentligen skulle ner på Island.
Ja, ja Freddan kunde inte ha henne på jobbet.

Då ryckte farmor och farfar in som barnvakt. Igen.
Sen när de väl hade henne fick hon vara kvar halva dan idag för jag hade simtävling...

De är SNÄLLA som hjälper oss så mycket och vi är väldigt tacksamma!
Och JAG VET att mormor och morfar skulle vilja sitta barnvakt mer men 55 mil är lite långt =(



Satt och kollade bland lite gamla bilder... KOLLA FÖTTERNA!
Aningen vatten i dem!! Man ser ju inte vristerna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0