Full fart framåt!

Tyra börjar nu nå ner i lära-gå-stolen!
Hon rör sig från ena sidan rummet till den andra och tycker verkligen om att stå i den!
Hon styr med ratten och växlar med växelspaken =)




Kolla mittbilden... helt gaaaalen =)

   


Ser ni tänderna?




Frida och Jekka (3 dar över tiden) var här på frulle i morse.
"Hoppas vi inte ses på ett tag" sa vi till Jekka som bara vill föda.
Kommer ihåg hur det var...

Det kom ett stort paket på posten.
Mormor och morfar ville fira Tyra på 6 månaders dagen (i morrn).
Firar man sånt? Tack snälla i alla fall. Jeansen åkte bums på!


Nu ska snart Tyra och jag iväg och ha simträningen.
Freddan är på dubbla jobb i dag!

Bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka härliga bilder på fasters favorit!! :)

Är det jeansleggins, hon ser riktigt modeveten ut redan!! ;)

Puss!

2010-01-20 @ 16:16:48
URL: http://staaaajn.blogg.se/
Postat av: Jag

japp jeansleggins! mormor och morfar har koll på det senaste ;)

2010-01-20 @ 16:28:55
Postat av: Mormor

TJA

Jag ser att hon har börjat träna till att bli buss chaufför, som mormor sin.

Jag ska lära henne att gasa också, för det kan jag. Gullpluttan min!!!!

Puss Mormor

2010-01-21 @ 09:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0