Humörsvägningar och hattprovning

Idag har Tyra varit på ett svajande humör!!!
Jätteglad och skrattat ena sekunden och grinig och tjurig åt allt nästa sekund...


Vi har bara varit inne idag. Tanken var att vi skulle ta en långpromenad men det har snöat hela dan och det blir så jobbigt att dra vagnen, blir så irriterad då det är oplogat. Men vi gymmade lite istället =)


Vi har provat huvudbonader att ta med till Thailand...
Den här var lite stor i somras... nu är den liiiite tajt =)




Är jag fin nu mamma?




Tyra fick en jättefin klänning med matchande trosor och hatt av faster Stina.
Här är hatten, ni kan bara gissa hur fin klänningen är!




Igår fyllde Anna 30 år!!!
Massa grattis darling! Nu är du tant!




När Tyra lägger sig ska jag se Twilight-New Moon... längtar!!

Jobb i morrn. Bye

Kommentarer
Postat av: Karin

Du har val inte heller mer an nagon manad kvar till du gar in i tanteran

2010-03-12 @ 13:59:44
Postat av: Jag

jag? jag är ju bara 23... eller...?

2010-03-12 @ 21:54:46
Postat av: Anna

åh, tack! Snart blir det fler tanter...Ha en trevlig resa!

2010-03-13 @ 15:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0