Födelsedagsfest igen...

I lördags var Frida, Jessica, Emma och Milla här och käkade en sen födelsedagsmiddag.
Fick fin "egobok" om mig och mitt liv, armband och en fin blomma som jag ska försöka att inte döda!!!
Sedan kom även Fridas kompis Malin förbi och de flesta av oss gick sen ut!
Hade riktigt trevligt ute!!

Igår intogs i vanlig ordning två panpizzor =)

Frida och Jessica



Emma i snyggaste frisyren!



Malin!




Milla fastnade inte på bild...

Nu på morgonen har Tyra och jag vart uppe sen 03.56. Lilla damen tyckte visst det var morgon då....
Det skulle finnas små fåtöljer med bälte i för de små då de vill titta på tecknat på TV, blir så skitigt att dra in vagnen!




Ha en trevlig vecka!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0