Kalla mig degen...


Jag?

Förutom att jag körde spinning och gymmade axlarna lite i tisdags har jag inte tränat på 1,5 vecka.
Jag känner mig totalt tilldegad och otränad!!!!

Träning är en drog...en farlig drog... som jag har varit utan alldeles för länge!!
Jag var sjuk, blev frisk och blev sen snabbt sjuk igen... men nu hoppas jag att det är på väg bort på riktigt så jag kan träna till veckan!
När jag inte tränar äter jag dessutom mycket sämre.

Saknar mina löpturer till jobbet och att slita i gymmet!


Jag har utbildning hela helgen.
Andra delen på gyminstruktörsutbildningen. Känns dock som att inte så mycket är nytt, men det blir väl så då jag läst en del sånt här tidigare och då jag redan instruerar för fullt i gymmet redan.
Freddan är i S-holm och spelar handboll så Tyra är hos farmor och farfar i helgen.
Hon får även stanna kvar där över natten. Känns alltid lika konstigt att vara hemma utan barn!
Helt ensam liksom...


Synd att jag har huvudvärk, annars hade det blivit ett stort glas vin till allt godis jag ska äta ikväll.
Vaknade i morse och kände mig dyngbakis (luktade inte ens på nå alkohol igår), hade sån huvudvärk som då man druckigt nåt glas vin för mycket =(


Jag pular ikväll på 2-timmars spinning till tisdag!
Deltagarna har fått önska 2 låtar var, blir spännande!


Trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0