Jobba på dagis...

...nej tack, inte för mig.
Jag var ut med Tyra i regnet här om dan.
Stövlar åkte av, vantar i vattenpöl, stövlar av igen, jag frös, sandlådan blöt...
Sen kom vi in, blöt unge, sand överallt, hänga upp bägge våras blöta kläder.

Jag har stor respekt för er som klär på och av fler än en unge varje dag.





Freddan är i S-holm i helgen så Tyra och jag har helgmys själva!
Tänkte åka på stan idag men kände att jag bara inte orkade. Helgerna verkar behövas för återhämtning..

I morrn ska vi i alla fall bada och sen kanske farmor och farfar vill ha besök då vi har hämtat Freddan??


Igår fick vi träffa pappa/morfar som hastigast.
Han hade vart på jobb i Piteå och vi hann ses en snabbis.
Tyra hann med att dela ut en del kramar och pussar till morfars glädje!

Tyra har tänder som vägrar titta ut.
Toksvälld i tandköttet och då och då på väldigt dåligt humör...
Kan vakna mitt i natten och bara skriker... stackarn (mig alltså)... he he.
Nu har hon sovit i snart 3 timmar utan lunch i magen, vägrade äta!!


Ha en trevlig helg hörrni!

Kommentarer
Postat av: Johanna

2010-09-26 @ 13:39:53
Postat av: Anonym

Det låter som ni har det jätte bra. Jo helgerna är bra att ladda på. Kommer ni hem nåt över?

2010-09-26 @ 13:41:10
Postat av: bella !

jag ska ha praktik på dagis verkar roligt ;)

2010-09-26 @ 14:27:20
URL: http://readaboutmylifebellss.blogg.se/
Postat av: Jag

antar att det var du de bägge översta gångerna johanna...

vet inte riktigt när vi kommer hem, har så mycket på jobbet och så just nu så det blir nog inte förrän i november.



men då hör jag av mig såklart!



kram!

2010-09-27 @ 06:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0