Inskolning!

Är hon så stor att hon går på dagis nu?? Fattar inte riktigt...



Japp, det här är veckan då vi skolar in Tyra på dagis!
Freddan sköter det hela veckan utom idag då han jobbade så då fick jag rycka in.
De här tre första dagarna har hon bara varit där mellan 9-11.


Det går hur smidigt som helst!
Vi kommer dit, är ute och leker, går in och jag får säga hej då och gå och sätta mig i personalrummet en halvtimme. Hon brydde sig inte då jag gick och märkte knappt att jag kom tillbaka!
Leker med sin egna fröken Anna eller går runt och tittar på de andra barnen.
Blev totalt vansinnig på mig då vi skulle gå hem =)


I morgon blir det lite mer på riktigt.
Freddan ska gå dit och bara lämna henne och komma tillbaka efter lunch ca 3 timmar senare.

Jag är tacksam att det går så bra.
När jag satt i personalrummet var det även två mammor som skolade in flickor i Tyras ålder på den andra avdelningen där. Det var lite jobbigare för dem, en del gråt (väldigt mycket gråt tror jag), inte från mammorna utan barnen då...

Jag vet att det kan komma bakslag sen, men just nu går det bra!


Lika bra går det inte här hemma på nätterna då lilla damen vaknar och är omöjlig att få att somna om i ca 2 timmar... börjar bli trötta föräldrar nu. Hon gnuggar som bara den i munnen så det är väl tänderna igen. Sover alltid dåligt då de kommer!

Nu tillbaka till Biggest Loser säsong 11 som just tagit start (ääälskar Biggest Loser)!!

Bye

Kommentarer
Postat av: kattis rattis

huga vad fin hon är lillgumman.

hon ser riktigt busig ut.

2011-01-26 @ 16:12:44
URL: http://sockerthelma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0