I morrn ska vi springa långt!




Jag är ibland avundsjuk på Annika som väldans ofta tränar med sin karl.
Inte för att jag har något större behov av att träna med Freddan men det hade vart kul att kunna långspringa eller gymma eller så tillsammans nån gång...

Freddan spelar alltid handboll och jag klämmer in träningen på jobbet.
Och det är alltid ett jäkla pusslande. 


Men!
I morrn är Freddan ledig och jag börjar ett.
Tyra ska vara på dagis 9-14 (det är dom som vill att hon ska vara där helst 4 dar/vecka, även fast vi inte jobbar)!

Då kom Freddan på att vi skulle springa tillsammans!! 
Jag hoppas han är inställd på pers i längd! Jag har aldrig sprungit längre än 1,2 mil.
Siktar på 1,5 mil i morrn!

Bara jag är bättre i magen...
Har vart konstig i magen hela dagen idag och knappt kunnat äta nåt.
Mått illa (är INTE gravid).

Bara magen är bra så kutar vi. Inte så snabbt, men långt =)

 Längtar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0