Vecka 22 idag


Bara jag får tid utan barn och karl och har en hyffsad plan så är jag jävla grym på julklappar... Har köttat igenom alla idag... Ett litet lunchbreak med Freddan och Tyra mitt på dan bara!

Igår vräkte det ner snö! Var inställd på att parkera bilen 06.00 utanför jobbet för en mils löpning och jag har lite svårt att planera om...
Hann 30 meter sen låg jag och kollade i himlen, praktvurpa! Actic öppnar 06.45 och inget larmkort med mig, dessutom var löparbroddarna inlåsta där...

Men det gick bra, blev ingen mil för att springa i snöstorm oplogat med lågt blodvärde och 9 kg extra på mig är lite tungt... Blev kanske 6 km och det tog en jävla tid i ovädret...

Skulle på Acticfest ikväll men huvudvärken (min bästa polare nu för tiden) fick mig att stanna hemma...

Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0