Bästa San Diego!

 
 
Efter LA drog vi ner till San Diego vilket var stället vi stannade längst på (en vecka) och dessutom hyrde hus.
 
Jag var skapligt nervös över huset eftersom jag upplevde att det var mest jag som tittat ut hus och skött bokning av det. I bilen på väg dit försökte jag lasta över ansvaret på ALLA genom att påminna dom om att de också hade godkät huset.... Men det var ingen miss, det var underbart!
 
Man blir ju lite less att äta på restaurang så det var så skönt att få laga vår egen mat, sola och bada på dagarna och bara ta det lugnt!
 
 
 
San Diego är en skön blandning av storstad och strandhäng. Nu var vi bara in på stan en dag men det vi såg av det gillade vi också. Vi lät bilen vila mest hela veckan och hängde mest vid huset och stranden. Åker gärna dit igen och ser mig runt lite mer...
 
San Diego får lätt 5 stjärnor!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Kul att se alla bilder igen, ser verkligen grymt ut! OCH kul att du bloggar igen! Det har det även gjorts på Njurundaskatorna! puss

2012-11-18 @ 14:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0