Hur svårt är det??


Jag fattar inte det här med att när man blir gravid ska man tydligen bli värsta tanten?!? Det är helt jävla omöjligt att hitta snygga gravidkläder...

Det finns ju inte på så många affärer men inräknat med att handla på nätet är utbudet kasst.

Antingen är det tantblommigt med nån sorts knut på (se nedan) eller manchester... Inte då stuprör utan raka...gröna...oranga...

Jag använder ju mest vanliga kläder i en större storlek men byxor är ju svårare. Det är väl bara att gå i tights i 21 veckor till...

Har haft såna jävulska magkramper idag, fast högt upp i magen. Men på eftermiddagen satte jag mig i bilen och la av en säkert 10 sekunder lång jävla brakskit =) Sen blev det bra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0