Frisk igen....

Ja, nu är jag frisk igen och har jobbat idag.... Skönt att vara tillbaka och göra nån nytta....


I morrn åker jag till S-holm och Bosön för att gå utbildning i Plattformen, via SISU.
Ska bli jättekul!!!


För er, mina kära vänner som bor i S-holm är det tyvärr full fart hela fredag och lördag...
Åker sen lördag på en gång utbildningen är klar.
Får komma och träffa er en annan gång....


Jag har blivit kallad till intervju på ett jobb jag sökt i Stockholm, Sollentuna.
På Kultur och Fritidsförvaltningen. Man ska typ jobba med föreningsutveckling, bokning av anläggningar, kontakt med förbund osv osv...
Inte så insatt i vad det är. Jag sökte jobbet då Freddan sökte lite jobb där nere....
Tror att det bara är ett vick och då lär jag ju inte åka ner, har ju redan ett jobb jag trivs med....
Hade vart annat om det var ett fast jobb.
Ska bara dubbelkolla så det inte är ett fast jobb, då blir det ju lite annorlunda...


Ska packa nu, blir hämtad med taxi 05.45 tror jag.....

image144

Rolig bild sen nyår....

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0