Har sagt upp mig!

Då var det gjort! Har sagt upp mig från mitt personliga assistent jobb!
Det ser nämligen ut som att jag får jobba mellan 75-100% på Korpen i höst och vår.... Jippie!


Kommer garanterat att jobba halvtid med friskvård (pass, massage, hälsoprofiler mm). Sedan beror det på hur mycket mer det blir beroende på projekt... Så jävla sköööönt!
Ska även börja köra Core för Korpen i höst.... Gulp!


Var på träff med SISU igår kväll som jag ska börja ha föreläsningar för. Jättespännande!
Åker på utbildning sista helgen i augusti och sen verkar det bara vara att tuta och köra.
Vi skulle igår dela upp Norrbotten i områden som vi skulle utbilda i.
Jag fick Luleå och Jokkmokk! Ha ha ha! Jokkmokk....
Fast på ett sätt är det bra. Då tar man hela utbildningen på en helg istället för fyra kvällar...
Får även ha hyrbil.... Flott!
Börjar redan bli lite nervös.... Men spännande!

Skönt att jobben bara börjar bli sånt jag VILL göra!


Ska snart iväg och ha pass på vårt Korpen convent. Två stycken!
Är inte så säker på passen, hoppas det går bra!

Är lite trött, låg uppe halva natten och kollade Gilmore Girls, kunde inte sluta titta!!! Sista säsongen...

Det funkar inte att lägga ut bilder just nu, kommer fler senare....


Ha det!

 

Kommentarer
Postat av: Skåne

Fan va kul! Congrats fr Malmööööö wiiii ja hittade till kommentarer! puss o kram

2007-08-19 @ 12:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0