I min värld finns bara pass....

Det är nu den vecka då alla j-la pass ska göras....


Ska ha tre vattenpass, ett spinningpass och ett core pass...

 
                                                               





Vissa pass är såklart roligare att göra. Vatten är jag typ tok less på.... 
 Spinningen är ju ganska nytt för mig och jag kan använda mig av lite annan musik än till vattenpassen så de är ganska roliga!!


Det enda jag gör hela dagarna är att leta musik, musik, musik....
Sen ska jag sätta ihop, sätta ihop, sätta ihop.
Å sp är jag så jäkla självkritisk så jag blir ALDRIG nöjd!


Har dessutom vart just och haft ett spinningpass, körde mitt gamla, gick bra.


Det här med core gör mig lite nervös....
Vet fan inte om jag pallar att göra ett pass där jag inte har en bassäng framför mig eller sitter på en cykel...
Hmmmm....


Jag blir grinig som fan då jag gör pass, för att jag aldrig blir nöjd....
Freddan har hållt sig borta hela dan, undrar varför....


Jobbade hos Axel igår. Ska ha kvar en kväll i veckan så länge.
De behövde lite hjälp så jag sa att jag kunde jobba en kväll i veckan tills det blir mer på Korpen, om det blir det...!
Ska alltid jobba torsdagar och då är det budo (typ som judo) så det är kul att det händer nå....

Nu ska jag äta och till det serveras ett avsnitt av Top Model.... å sen....
MER PASS SKAPANDE!


Till helgen kommer mamma, pappa å Erik.... Ska bli KUL!


Ha det!


Kommentarer
Postat av: Bohman

Tja!
Kul att det löst sig med jobb!
Det har det för mig med. Fick jobbet i malmö och började i torsdags. Är helt slut..........Har haft fyra lektioner idag med fyra olika klasser. Det är mååååånga namn att lära sig. Men jag trivs jättebra, mysiga kollegor.
Vilka fina bilder det blev, fast det blir det ju på såna skönheter. Hoppas passen blev bra!
Vi hörs
Kram

2007-08-22 @ 21:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0