Men Thörnblad....!!

Alltså seriöst Linus Thörnblad... riva ut sig på 2.21....
Det roliga är att pappa och jag brukar tippa lite olika placeringar då det är VM och sånt...
Och eftersom vi bägge nu är hemma och är sjuka så är det ju perfekt för lite tippning.
Jag sa att Holm kommer tvåa och Linus femma. Pappa sa Holm etta och Linus tvåa.... Ha ha ha ha ha!!! Får se vad Holm blir....

Finalen i höjdhopp pågår just nu....




Om Kallur har jag sagt trea och pappa fyra.
Hoppas verkligen hon blir tvåa. Perry tror jag inte hon kan göra något åt.... Tyvärr!




Jag är hemma idag med, fortfarande risig....
Har dessutom nackspärr, kan typ inte röra mig!


Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0