Nu drar jag...

Ja, nu är min tid i Sundsvall slut för den här sommaren.
Har även jobbat sista passet på gruppboendet!

Åker ikväll till Malmö för att hälsa på Emma och Freddie, återträff med klassen och hälsa på Bohman och Christian i Lund. Blir där nere 1,5 vecka. Ska bli jättekul och skönt med lite semester!


Var tvungen att städa ur garaget på ALLA gamla kartonger med skit för någon dag sedan eftersom mamma och pappa ska flytta. Saker sen jag gick i lågstadiet. Var HUR många kartonger som helst, slängde massor! jag slängde, pappa stod bredvid och frågade om jag verkligen skulle slänga det där....

image112

Allt detta var mitt! Svettigt....


Hittade massa gamla minnen som barbie, bokmärken, brev, skolsaker mm.
Sabina och jag skrev brev till varann då vi var yngre, även fast vi träffades varenda dag. Sparade dem, ska läsa dem nå... Ett var på 24 sidor. Galet!

image113

Saknar nästan mina gamla barbie, man hade så kul med dem....


I söndags var Bohman och jag och hälsade på vårt gudbarn Wilda, och Maria och Micke såklart.
Vi hade jättemysigt!

Lagade mat och satt på deras ENORMA nybyggda altan. Tokfin var den! Och Wilda blir så mycket större varenda gång man ser henne. Tråkigt att åka härifrån och missa en massa!

image114

Tjejerna lagade mat och jag matade Wilda...


image115

Så söt, och alltid så glad... (om hon slipper gå på stan)



image116

Maria och Micke. Stolta hus, altan, barn och ny-bil ägare..... Så vuxet!


image117

Wilda med gudmor nr.2


Nej, nu ska jag hem å packa! Och göra klart två pass jag ska ha på ett convent i Luleå sedan....

Tack för tiden hemma!

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack för senast!!!! Hare så roligt i Malmö! Puss å kram!!!

2007-08-07 @ 23:19:42
URL: http://mariadahlberg.blogspot.se
Postat av: Kattis å mion

Tack för den lilla tiden vi hade i sommar :)
ha de gott nu framöver, så ses vi när du kommer hem nästa gång...gud vad wilda är lik sin mamma...så himla fin...kram kram kattis

2007-08-12 @ 16:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0