Då kan julen komma..... jag är klar!



Visst har vi det fint här uppe?
Hörde att det är ont om snö i resten av Sverige. Är ganska nöjd att jag bor i Luleå just nu...


Jobbade ett tag på förmiddagen sedan gick vi med jobbet och käkade julbord.
Hur gott som helst, även fast Annelie och jag mest åt prinskorvar, köttbullar och annan barnmat....
Är fortfarande mätt! Vi åt klockan elva...
Sedan lite godjul kramar på jobbet, fick blomma och lite annat.
Känns som att man ska vara ledig väldigt länge.... Men snart är man tillbaka och tittar på Eva över skärmen vi har mellan oss...

De andra hade ett förslag att vi skulle möblera om i vårt rum?!? Vi tyckte verkligen inte att det behövdes...
Sedan kom det fram att de tycker att det skrattas och pratas lite mycket inne hos oss....
De är bara avundsjuka för att de inte får dela rum med nån....

Jag har även hunnit med att kört igenom lite spinninglåtar inför våren, kändes faktiskt bra!

Och sedan..... stan!
Fy fan vad folk. Var effektiv som bara den, jobbar bäst under press.
Sedan höll jag verkligen inte på att ta mig hem med alla påsar!
Julklappspåsar och påsar med saker från både jobbet och Nautilus (har en förmåga att lämna kvar grejer...).
De tittade konstigt på mig på bussen.



Hemma, helt slut och nu är det tvättning och packning!

I morrn ska vi till Sävast och träffa hela Freddans familj! Ska bli jättemysigt!
Har inte träffat Stina och Björn sen vi var i Egypten i april...

Ha det bra alla!


Kommentarer
Postat av: Maria

GOD JUL!!!!
Vi syns nån dag när ni kommit hem! Jag menar hem som i Sundsvall! Vi måste träffas mycke så vi kan bearbeta Freddan lite. Jag lovar att göra mitt bästa! ;) KRAMAR från Wilda (& Maria)

2007-12-22 @ 23:13:16
URL: http://mariadahlberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0