Familjen masserad!

Då har jag gjort min plikt och mjukat upp familjen med lite massage, även lillebror Erik den här gången.... Lite jobbigt bara att massera på golvet här hemma.... Mamma var i alla fall hårdast! ; )

Sitter och tittar på ett program om Malaysia och vill bara tillbaka! Perhentian... om ni får chansen, åk dit!

Idag har jag gymmat med Maria Ö, skööönt! Hoppas på lite träninngsvärk i morrn, och hoppas att Maria får det med! Sen kom Sabina och Meja till simhallen och jag och Meja badade, kul. Hon är jätteduktig i vattnet, hoppas hon blir simmare... Sen glass å kaffe hos Sabina och Markus och sen kaffe å bulla hos farmor...

Nyår i morrn säger de!

Ha´t

Kommentarer
Postat av: Erika

Halloj!
Jag läser fortfarande din blogg men är sååå j*kla dålig på att kommentera. Men nu är det nytt år och då är det väl tänkt att man ska bättra sig,va? ;-)
God fortsättning!

2008-01-02 @ 11:43:49
URL: http://erikabergman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0