Jobbar hemma...



Har vart och gjort hälsoprofiler på företag på förmiddagen och nu jobbar jag hemma nån timme...
Gör pass! Har fem (?) nya pass som ska göras.... Tar tid, men det är ju inge nytt!
Ska in på jobbet nu för massager och sen ska jag iväg och ha pass! Spinning & Core.

Tänk om man inte skulle vara instruktör ett tag, att inte ha pass att tänka på...
Nu är det nya pass till varje terminsstart och sen ska man fräscha upp dem en gång mitt i terminen.
ALLTID leta ny musik....
Självklart skulle det vara hur trist som helst att inte sen ha massa pass men tänk att slippa göra dem!
En del använder ju färdiga pass som andra gjort men det vill jag absolut inte heller göra.
Skulle bli grymt opeppad om jag inte fick använda den musik jag valt!

Ja ja, ska iväg nu!

Ha det!


Kommentarer
Postat av: Lina

Hello du synska kvinna!
Bra att du inte köpte det du tänkt, det ville jag verkligen inte ha, buuuuuuuuu.
Ja jag är på G på juldan!
Har du några speciella önskningar till jul!?
Kram

2007-12-13 @ 20:12:50
URL: http://liinaaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0