Lekledare...

Jobb som vanligt!
Avslutade arbetsdagen med att ha vattenpass och sedan direkt att ha spinningpass som jag blev inringd på tidigare idag.... Jag är faktiskt trött nu! Skittrött!

Vi har instruktörsfest på lördag så jag ska nu knepa ihop lite lekar.
Varför öppnar jag alltid munnen??? Dumt.
Jag gnäller över att jag aldrig får vara med och leka för att jag alltid håller i dem, men jag får ju verkligen skylla mig själv för jag kan ju faktiskt hålla munnen stängd...
Fast det är ju alla fall inte idrottspedagogerna i Umé jag ska leka med...
Där slutade våra sångtävlingar ALLTID i bråk... I alla fall var det en dålig stämning innan det var klart.
För mycket tävlingsmänniskor! Sen kände man varann lite för bra tror jag!
Men kul var det!

image192

Bye! (Som Idol Amanda skulle sagt...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0