Min man mår bra...

Han fick en hjärnskakning men mår ok. Ont i huvudet och så dock...

Såg Ida spela innebandy igår, hon fick spela hela matchen.
Var jätteduktig!
17 år och spelar i elitserien, det är bra det!
Sedan var vi och Maria ut och åt Kinamat tills vi mådde spyilla! Men det var gott!

Idag har jag haft spinningfortbildning så jag är nu lite slut i benen...

Har julstädat idag. Typ...
Julstädning för mig är att man måste städa ur skåp och garderober och så.
När är man så gammal så man MÅSTE göra det?
Orkade verkligen inte idag...
Har även satt upp några av Freddan fina (?) tomtar och våra nya julstjärnor...

Kollar nu på "Love Actually" mot Freddans vilja...

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0