Vi hade ju internet...

Jag har varit helt säker på att här ute i mamma och pappas hus/stuga finns det inget fungerande internet...
Idag klämmer pappa fram att det finns en bärbar dator med nå trådlöst internet.
Det tar visserligen hur lång tid som helst, men ändå. Få kolla mailen, blogga lite å så...

Julen har varit bra!!! Mysig jul som vanligt, i år med en amerikan på besök... Kurtis!
Kusin Lina blev sur på mig för att jag inte pratade med honom. Jag orkade inte!
Och varje gång någon pratade med honom fnissade kusin Hanna åt engelskan så jag lät bli... Det var ju 20 andra som kunde göra det, fast inte gjorde det heller... ; )

På juldagen var jag, Lina och Sabina ut... Det var trevligt! Somnade inte förrän halv sex på morgonen nära nära mina två kusiner... 9.15 ringde Martin för att vi skulle till IKEA på rea, seriöst! Eller bara dumt! Vi var lite småsega så det blev inte så mycket shoppande!

Mysigt att vara här ute i nya huset under jul....
Det enda som bekymrar oss är att det är nästan INGEN is och hur många dumskallar som helst är ute och åker skridskor på den. Vi har ju första parkett till det att nån går igenom! Den blir tunnare för varje dag och hålen i en blir större, det blir även mindre och mindre kvar av den. Men de åker, med ungar och allt. Dumskallar!

Ska se om detta går att lägga ut nu.... står att sidan innehåller fel...
Funkar det så kommer bilder sen nå!

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0