Bröllop!!!!!

Marie Bohman heter nu inte Bohman, hon heter Marie Hald, konstigt!

Marie och Christian gifte sig i lördags i Bjärtrå kyrka, det var uuuuuunderbart!
Jag tjöt! Inte förvånad dock, har en förmåga att göra det!

Festen efterråt var hur kul som helst. God mat, fina tal, trevligt sällskap och starka drinkar!
Pallrade oss hemåt runt halv fyra tiden på morgonen....


image62


Kolla in vad snygga de är.....


image63


Puss puss!


image64


Marie med Wilda.....


image65


Freddan, Micke och Maria på festen!


image66


Jag å min man!


image67


Puss och grattis!!!!


Ja, det blev mycket dans, kramar och annat skoj!
Kunde inte bli bättre, svårt att överträffa det här om man nån gång ska gifta sig.....


Dagen efter var det lunch och presentöppning i Bohmans stuga.

Nu jobbar jag, Freddan är här hela veckan. Han är nu ute i stugan och blir väl omhändertagen av min lillebror som var ÖVERLYCKLIG att jag skulle åka och jobba så han får ha honom för sig själv i ett helt dygn!


Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0