Ett tag sedan...

Har inte skrivit nå på bloggen på ett tag, tänkte att jag skulle göra det nästa gång jag jobbade för att kunna lägga ut lite bilder.

Nu jobbar jag men glömde sladden mellan kameran och datorn hemma, så det blir inga bilder, ska försöka komma ihåg den på måndag då jag jobbar nästa gång!





Wilda Svea Elisabeth har blivit döpt!
Och jag och Bohman har blivit gudmödrar....
Dopet gick jättebra! Var hur fint som helst!
Och Wilda var på värsta bra humöret och skrattade hela tiden..... Kul, kul!!!
Jag läste först ur bibeln, Jesus och barnen, det gick fint. Sedan skulle Bohman och jag läsa dikt, då började jag såklart tjuta. Inte lite heller, det blev verkligen lite pinsamt.... Var inte beredd på det heller... Ja, ja!


Var in på gatufesten igår med Lina, Maria Norman och Soffan.
Det var jättekul! Satt bla i Wallmans, skitkul då de uppträder!!! Synd att jag inte kan gå någon fler dag....




Var på stan häromdagen med Wilda och Maria och har nu insett att det inte är toklätt att gå på stan med en 5-månaders... var helt slut då vi kom hem igen! Men det är även mysigt såklart...


Bröllop till helgen, Bohman kommer snart inte heta Bohman.... Snyft!
Jag lär ju inte börja kalla henne Hald som blir hennes nya namn... Freddan möter upp på bröllopet, sen fäljer han med ner till S-svall en vecka!




Ska jobba vidare!


Ha det!

Kommentarer
Postat av: Lina

Knepigt det där med efternamn, man kallar ju ofta folk för just deras efternamn och så går nån och byter när dom gifter sig. Persson kanske inte är det finaste namnet men det är ju jag och jag kallas ofta för det. Blev filosofisk av ditt inlägg =) Det var kul igår! Nu ska jag se på Kvinnans plats, dokumentärserie, se den. Kram

2007-07-05 @ 21:59:24
URL: http://liinaaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0