Maratonveckan är snart över...

Börjar känna att jag bara jobbar och jobbar hela tiden, men den här veckan är snart över och sen har jag typ bara ett pass/vecka sista tiden...


Igår åkte vi upp på Norra Berget med gruppboendet, kul då det händer något!

image95


Annars är allt bara bra.
Ikväll ska jag, Sabina och Frida ut en sväng. Får se om vi bara går ut och tar nån öl eller om vi går på Oscar.... Är så trött bara, däckar väl innan kvällen är slut med näsan i en öl.... Dessutom har jag en gigantisk finne på NÄSAN som är typ inombords, går inte att klämma heller, ser bara tokröd ut! Kul, kul....


I torsdags då jag var ledig var jag ut till stugan och målade. Nu är allt det röda klart! Både huset och sjöboden är målad med rött två gånger, utfört av mig och mamma!!! Stolt!
Har dessutom börjat med det vita eftersom, men nu är det bara att slutföradet.... Lite pilligare jobb bara.... Vill ju inte förstöra det röda!
Gigantjobbet är dock kvar. Typ undersidan av taket (utomhus), bjälkarna typ. De är träfärgade bara, ska oljas, grundmmålas och två gånger vitt, så fyra gånger. Och det är dessutom jättesvårt att komma åt....
Intressant va?


Nu ska jag börja förbereda lunchen här på jobbet, går till tre idag....

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0