Meja, Meja och Meja....

Tack Sabina för att ni har flyttat ut till Njurunda....
Sommaren blir så mycket roligare då man har fler att umgås med här ute... Så när jag har vart ledig här några dagar har jag passat på att träffa Sabina och Meja en del....

Här kommer lite bilder på sötungen i olika aktiviteter...

image96

Meja och jag äter glass på Dyket. Och mina ben ser verkligen gigantiska ut....


image97

Meja med mamma i båten.
Jag körde och Sabina såg seriöst nervös ut då jag hade lite svårt att hitta skillnad på back och fram då vi skulle köra ut från bryggan.....


Det är lite svårt att bada från vår brygga i stugan om man är 2,5 år. Men mamma och pappa fyller en tunna med vatten varje morgon och sen står vattnet och värms upp av solen. Från början var Meja lite tveksam till detta vatten....
Doppade näsan lite och så....

image98


För att sedan bli så modig att hon badade i den...


image99

Så söt!


Nu jobbar jag. Kul, kul....

Vi försöker ha en tradition vi Njurundatjejer att göra en cykelutflykt med övernattning varje år.
Vi har bara gjort det en gång men då cyklade vi till Galtström och sov i vindskydd.
I år ska vi cykla ut till vår yttre stuga och ha det mysigt!
Så det händer på lördag...


Ha det!


Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, gud vilken gokart!

2007-07-27 @ 23:35:54
Postat av: Stina

Heej på dig :) Ja det var riktigt tråkigt att du inte var i Boden när vi var där. Jag vet att jag måste skärpa mig och uppdatera bloggen men det blir som inte att jag tar mig tid att sätta mig ner och skriva!! Vilka fina sommmarbilder du har lagt ut, här är det nästan höstväder :( Riktigt tråkigt, känns som att sommaren är över.
När åker du tillbaka til Luleå?
kramar i mängder!

2007-07-28 @ 15:44:08
Postat av: Lina

SKRIIIV

2007-07-30 @ 12:27:06
URL: http://liinaaaa.blogg.se
Postat av: Maria

Hon är grymt söt Meja måste jag säga!
Å vilket fint namn sen. ;)
//meja

2007-07-30 @ 22:40:54
URL: http://mariadahlberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0