Städdag....

Ja, idag gör vi inget annat än städar på jobbet. Det ska ju göras en gång i veckan och då ska det göras ordentligt....
Men vilken tur att det är så kul att städa, eller så var det inte det....


I går var jag ledig i alla fall.
 
Åkte in till stan med.....



Först satt vi och käka lunch med....



Sedan kom....

  och     och   (Markus)


Sedan kom.....

 och Martin som jag inte hade nån bild på...


Det var riktigt trevligt att träffa lite folk...


Men,    fick ont i röven så vi åkte hem och gick ut och gick med  !

Sen tittade jag på GILMORE GIRLS!!!
 Missade det förra veckan och har saknat det så!!!

Nu är jag på jobbet igen och kämpar på, är jäkla trött idag!

Det är inte så många som har blogg som jag känner.... Men, är det nån som jag känner som läser här som har blogg utan att jag vet om det så skriv in adressen på kommentarer. Eller om ni känner nån som ni tror jag känner som har blogg. Kan liva upp dagen här på jobbet att gå in och läsa vad nån annan gör...

Den enda som skriver nå varje dag är   , så det är typ bara hennes liv jag är totalt insatt i....

Skulle paddla kajak med   i morrn, men nu måste hon jobba så vi får ta det till veckan istället...
Får åka ut till stugan och måla istället....


Tror jag alltid ska lägga ut bilder i stället för att skriva namn.... Ha ha!


Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0