Allt händer då mamma och pappa är borta...

Var hos farmor igår, när jag skulle åka hem går bilen sönder.... Den går bara inte att starta. Till slut fick jag igång den....! Var till verkstan, det är nåt med nyckeln.

Idag har det regnat som fan, jag går ner i källaren för att hänga tvätt då är det fullt med vatten! Nåt stuprör som läckt in!
Bara för att mamma och pappa är i Estland.....! Då får man känna av att ha hus å bil... Tror jag bor i lägenhet och så resten av livet....


I går var jag och hälsade på Maria och Micke (fast han jobbade) i deras nya hus!
Jättefint!!!
Fast finast var Wilda.... Hon hade blivit så stor sen jag såg henne sist och var så glad och mysig....
Annars brukar barn mest grina då jag håller dem...


Sen var jag till Perssons i buschen! Vi grillade först. Jag handlade mat till mig och Lina, sen kommer lillasyster Hanna och hennes kille Anton hem och Hanna säger "när är maten klar"? Då hade ju klantröven inte köpt nå mat och det är ju en bra bit till närmsta affär... Som tur var hade vuxna jag köpt så det gick att dela. (Nästa gång bjuder du Hanna!!!!)

Vi var även ut och fiskade....
Metade och kastade. JAG fick dagens enda fångst (ha ha) i form av en halvliten aborre som jag fick slänga i igen med inälvorna i halsen för han hade hunnit svälja kroken... Hoppas den klarade sig!


Idag har jag och min bror Erik varit på IKEA och fikat å så....
Erik köpte två skivor och jag en klänning att ha på Wildas dop!


Mamma och pappa har en antik dator så jag kan inte föra över bilder, det är lite synd.
Har massa fina bilder på Wilda och min aborre....


Ska kolla film nu. I morrn sommarens första arbetspass!

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0