Jag blir TOKIG!!!!!

Hade skrivit ett jättelångt inlägg, sen när jag skulle lägga ut det blev det nå fel och det bara försvann!!!
Blir galen!


Den senaste veckan har jag varit ute i mamma och pappas nya hus och hjälpt till och måla, blir verkligen jättefint!!!
Särskilt målningen.....


image52

Mamma borstar tänderna på bryggan.


image53

Såhär snygg är jag i mina målarkläder....


Midsommar firade jag med Soffan, Thomas, Frida, Tony och Helena hemma i mamma och pappas hus.
Vi grillade lekte och satt och pratade!
Jättetrevligt!

Mådde sådäääär dan därpå bara....
Dessutom råkade vi ringa Elvis mitt i natten och prata in ett megalångt meddelande på hennes telefonsvarare, sorry tjejen!


image54

Frida och Helena på midsommar...


image55

Mat!


I morgon får jag veta från Korpen hur mycket jobb jag har där till hösten, heltid eller 50%, håller tummarna.

De har dessutom ringt från SISU Idrottsutbildarna. Jag anmälde mig där i typ februari för att kunna ha föreläsningar till deras utbildningar för ledare, kallas Plattformen.
Nu ringde de och undrade om jag fortfarande var intresserad. Det är då ett extrajobb med föreläsningar jag ska hålla i kvällstid.
Kruxet är att det inte är säkert att det finns platser kvar på utbildningen på Bosön som jag måste gå, men finns det platser kvar får jag gå den!
Kul, kul!


Är på jobbet, ska jobba vidare!

Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0