På jobbet....

Sitter på simhallen, det är tomt, INGEN att badvakta just nu....
Har varit såhär varje kväll den här veckan, kommer någon enstaka då och då... Det är ju inte konstigt, vem går in och badar när det är så fint ute....?


Freddan och jag käkade lunch på stan idag, gick och strosade lite i det fina vädret....


Jag har verkligen inget att skriva...


Åker hem på måndag (till Sundsvall), lääääängtar som bara den!
Ska bli kul att träffa alla. Tråkigt att Freddan blir kvar här, men han kommer ned en vecka i början av juli, så vi klarar oss nog....

Vy över Nolbykullen, hösten 2004. Foto: WebbMera, Viola Högberg


Nu kom det en och simmade, får gå och vakta henne....




Ha det!




Kommentarer
Postat av: sara

Hejsan, vi känner inte varandra men jag kom in på din blogg av en slump och du verkar vara en trevlig tjej.
Det är så att jag arbetar som Hudvårdskonsult för Mary Kay. Vi är ju sedan 2006 sveriges bäst sålda hudvårds- och makeup märke.
Jag tänkte fråga dig, eftersom vi försöker ge alla chansen att åtminstonde kunna säga att de har fått PROVA våra produkter vid något tillfälle, om du skulle vara intresserad av att just få prova lite? Det är helt kostnadsfritt och du får gärna ta med dig 1-3 vänninnor om du vet någon som kan vara intresserad. Det brukar bli en härlig stund på ca
1-2 timmar, och ett utmärkt tillfälle att få umgås med sina vänner. Det finns inget som helst köptvång utan jag är glad bara jag får chansen att visa vilka otroliga produkter vi har. vi har ju även en helt fantastisk karriärmöjlighet som vi erbjuder som man får anpassa helt efter vilket liv man har och det finns inte ett enda krav, bara en massa underbara tjejer som
man får skratta och applådera mycket tillsammans med. Gratis utbildning och mycket mer. Visst låter det intressant. Jag kan väl få visa för dig vad vi gör och berätta lite om Mary Kay som företag. Hör av dig till mig så bokar vi in en tid. MVH /Sara Lundmark

2007-06-07 @ 17:27:42
Postat av: stina

Heej :) Ja det verkar som roligt det här med blogg ändå:) Längtar som bara den att komma till Boden och träffa familjen och vännerna, kan tänka mig att du känner likadant för Sundsvall! Trist för mig att du inte är kvar när vi kommer hem. Ja vi var lite sugna på Gatufesten, men som sagt vi får ta det någon annan gång :) Ta hand om er! kram

2007-06-08 @ 14:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0