Snodd lista...

Var in på Linas blogg, hon hade en skitrolig lista, så jag snodde den...

Gör så här, Googla svaren på bilder på följande frågor och klistra in första bilden som dök upp! Så här blev mitt resultat

1. Förnamn



Ha ha, det var verkligen den bilden...

2. Efternamn



Skitkul det här...

3. Favoritfärg



4. Senast du åt



Fil och müsli

5. Din dåliga vana



6. Favoritgrönsak



7. Favorithusdjur



8. Stad du bor i



Luleå!!

9. Det mest användbara i mitt hem



10. Ditt senaste inköp



En bh, men min såg INTE ut sådär...

11. Någon som gör dig glad

image42

Mitt gudbarn Wilda, men hon fanns inte på google....

Nu åker vi till stugan i Piteå!

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0