Längesedan....

Har gått och fått ett liv på sista tiden, så jag har inte hunnit göra några inlägg.
Jag jobbar ganska mycket nu, personlig assistent, simhall och kör spinningpass. Skönt att göra något!
Till veckan börjar jag på Korpen, ska bli kul!

Annars har det inte hänt nå särskilt.... Freddans mamma Ingrid fyllde 50 år i lördags så där var det tårta och kalas hela dagen. Av oss barn och respektive fick hon ett presentkort till en fjällräven vinterjacka!

Det är nästan sommar här uppe med. Det är tokvarmt på dagarna! Just nu är det 10 grader, inte helt fel!

Man skulle ju ställa om klockan i lördagsnatt! Hmmm... Jag VISSTE om det, men glömde bara bort att göra det. Skulle jobba på söndagen, började 10. Klockan halv nio (min tid) ringde pappa bara för att kolla att jag ställt fram klockan. Panik, hade just kommit ut duschen! Så när jag jäktad som fan kommer ned till bilen glömmer jag att jag har motorvärmarsladden i.... Backar ut och kör iväg. Märker att jag kör över nåt, hoppar ut och märker mitt misstag. Förhoppningsvis är det BARA en lampa som gått sönder, endast 850:-. (Jag som har så gott ställt)! Det var lite annat löst, men det har min händiga man satt tillbaka.... Tabbe!

image27

Tack pappa för hjälpen!

Ha det!


Kommentarer
Postat av: Lina

Ha ha! Du är kung! Jag kom iallafall ihåg och ställa om klockan även om jag klev upp en hel timme senare än dig idag. Vissa är bättre än andra. Närå skoja bara min lilla älskling! Saknar dig smörboll

2007-03-27 @ 14:51:09
Postat av: Lina

Ha ha! Du är kung! Jag kom iallafall ihåg och ställa om klockan även om jag klev upp en hel timme senare än dig idag. Vissa är bättre än andra. Närå skoja bara min lilla älskling! Saknar dig min lilla storasyster

2007-03-27 @ 14:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0