Soft dag...

image11

Igår var Freddan ledig!!!! Vi åkte till Säfvast (freddans föräldrar) och grundmålade två nattduksbord som vi sa ta till lägenheten. Sedan tog vi en promenad i finvädret med familjens hund Ebba. Fick gå hem för Ebba blev trött (hon har väldigt korta ben), och Freddan frös om sina ben.... Verkligen en fin vinterdag!

Jag passade på att sova lite i bilen på väg hem igen... Å sov lite mer hemma i soffan. Detta ledde till att jag fick MASA mig i väg på ett spinningpass som jag lovat att gå på. Ska börja ha spinning på Nautilus, första passet på söndag!

M?lat bord och spelat kort...

När jag kom hem lagade vi mat å kollade på "Vänner". Å nyligen har jag spöat mannen i Chicago. Emma Skåne skickade alla Melodifestivallåtar till mig, GRYYYMT eftersom jag ska ha lite pass.

På kvällen såg jag Cityakuten och vi  Prison Break, grymt bra!!!


image12image14


Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0