Åker till Umeå...yran!

Idag har jag jobbat dag på Korpen och kväll som personlig assistent, så jag är lite sliten....


Men! I morrn jobbar jag typ 8-11 sen åker jag å Freddan till Umeå över helgen, ända till måndag.

Det är brännbollsyran så vi ska mysa, kolla brännboll, dricka öl, gå på stan och träffa alla underbara kompisar i Umeå!
Ska bli så skönt och kul.



image40

Vårat klasslag för två år sedan..... eller förra året, vet inte riktigt.
Bilderna ser ju ganska lika ut varje år....



image41


Jag var publik det året....
Jag är värdelös att slå så det var väl bara bra att jag inte var med!
Jag vet i alla fall hur man sitter som en man och bresar.....


Ha det!

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej
Tack för en super kul helg här i Ume, skulle önska att ni bodde här men men det går ju inte.
Snart sommarlov i Njurönda jippi längtar.
Ses snart kram H

2007-05-28 @ 18:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0