Förbannad......!! Aaaaahhhhgggg.

Okej, jag är typ så arg så jag skakar!


Jag ska jobba på Dyket i Njurunda i sommar som är en badplats som min gamla förening Njurunda Simsällskap bedriver. Har även en del timmar på gruppboendet i Kvissleby som jag brukar jobba på. Allt var klappat och klart. Jag har dessutom tackat nej till FYRA andra sommarjobb som jag blivit erbjuden senare pga att jag hade lovat att jobba på Dyket.


Nu har de tydligen bytt styrelsemedlemmar i Njurunda SS och en ur den nya styrelsen ringde mig igår (drygt en vecka innan jag ska börja jobba) och säger att jag inte får jobba där i sommar..... Öhhh?? Normalt?
Jag tog såklart en diskussion med henne och förklarade lugnt och sansat (så lugnt som jag kunde med en puls på typ 220) att jag har fått ett muntligt avtal på detta. Men det lyssnade hon inte på utan sa bara att det är så det är.


Jag har jagat facket hela morgonen utan att få tag på dem. Då ringde jag en gammal juridik lärare som sa att jag har all rätt på min sida : ) De måste ge mig jobb i de 6 veckor jag blivit lovad.


Ringde upp "damen" som ringde mig igår och berättade detta. Hon sa typ bara att jag inte har nån rätt och hänvisade mig till den gamla ordföranden. Hon påstår att det ej finns beslut på detta.
Men det vet jag att det finns! Så nu jagar jag den gamla ordföranden.

Jag ger mig inte!

Kan tillägga att det är STYRELSEN och inte Maria som jobbar som kanslist som gjort fel.
Maria är jättegullig och hjälper mig så mycket hon kan!!


Jag blir vansinnig!

Ha det!


Kommentarer
Postat av: Lina

Vilken dag skriver du till mig stackare där! Vilken människa, idiotiskt dumt och korkat!
Grrrrrrrrrrrrrrrrr stå på dig

2007-06-01 @ 00:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0