Underbar helg.....!!!

Jag har varit i Umeå i helgen...
 Freddan och jag tog bilen ned i fredags och kom hem nu, så det var en långhelg dessutom! Helt underbart!!!!


Vi har bott hos Elvira och Jocke, även Yvve var på besök! 
I fredags då vi kom åkte vi direkt till brännbollsyran och tittade där och kände av riktig Umé stämning.... Sedan åkte vi hem till Elvira och Jocke, köpte pizza och drack lite vin och spelade spel... Mysigt!


På lördagen var det stan som gällde, speciellt för mig, Elvira och Helena som slöt upp med oss. Och shoppingen gick riktigt bra för oss alla tre!
Freddan, Yvve och Jocke var en liten stund på stan men de valde att titta på Peter och Johan som hade ett brännbollslag som faktiskt gått vidare (det är typ omöjligt).....


På kvällen var det grillning och fest hemma hos Elvis å Jocke. Det var en massa folk där, från gamla klassen och lite övrigt! Skitkul hade vi!!!! Och så kul att träffa alla, tack för att ni kom dit!!!
Och lika kul hade vi sedan på Rex!
Natten avslutades hemma hos Elvis å Jocke med korv med bröd och RÄKSALLAD.
Jag säger bara "Räksallad är efterfest"!!!






På söndagen var det lika soligt och fint som de andra dagarna, kanonväder hela helgen, sol, sol, sol!
Vi åkte till utomhusbeachplaner och satt och väntade ett bra tag på att de skulle bli lediga. Elvira och jag tröttnade på att vänta så vi åkte till Strömpilen och shoppade lite till och inhandlade lite middag medans de övriga spelade lite beach! På kvällen var jag, Elvis och Yvve på nån kör som sjöng poplåtar, det var väl sådäääär.....
Killarna spelade freesbeegolf i stället (bättre val...)


Idag har vi hälsat på Elvira (inte hon vi bodde hos, utan en släkting till Freddan), och sedan var vi på stan och käkade en sista lunch med Evira, Helena och Johan innan vi åkte hem....


Det var helgen i korthet.... : )
Grym helg har det vart! Vi glömde kameran så jag har tyvärr ingen bild att lägga ut!



Vi var även och kollade in IKSU som nu har öppnat den nybyggda delen, det gör att man saknar Umeå ännu mer. SÅ fint och SÅ stort!!!


Nu är Freddan och städar nån väg med handbollen och jag ska laga lite middag, palt blir det idag!

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Elvis

TACK för en grym helg!! :)
Jag SAKNAR er redan... det är såå tråkigt när det tar slut, separationsångesten är på topp...
Hoppas vi ses snart igen!
Puss å kram

2007-05-29 @ 00:36:30
Postat av: Jag

Ja, det är verkligen tuuuungt att åka. Jag längtar tillbaka så mycket till Umeå och dig och de andra.
Hoppas du eller ni har möjlighet att komma ner nå i sommar, är ju inte så långt från Umé.
Hörs snart!
Puss

2007-05-29 @ 10:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0