Europarekord!

Målet var att förbereda klart inför min utbildning till helgen...
Å så är det simning på TV!!! Typiskt.

Bara World Cup, men Nystrand började ju med att sätta europarekord på 100 fr så då är det svårt att låta bli att slänga en blick... Får stå på i bakgrunden...



Jag ska ju åka tjejvasan i år.... (ha ha ha ha...)
Jag veeeet, jag kan inte åka skidor.
Har väl gått på tur och så, men det känns som lite annat.
Men det är bestämt, det är mina käääära arbetskamrater som lurat mig!

Så vi har bokat flyg och jag har varit och köpt nya skidor och allt som hör till. Hittade ett par billiga skidor på rea, som jag ändå tror kan vara bra.
Jag hade ett pas vallningsfria men de kunde man tydligen inte åka på.
Så på ett dygn har jag bränt de tusenlappar jag kämpat ihop i höst!
Men förhoppningsvis kan jag ha hittat en träningsform som kan vara kul att ha som komplement till allt cyklande...



Jag satsar på vinst.....

Ha det!


Kommentarer
Postat av: Anonym

De är bara att dra med dig Freddan ut i spåret också, så att han börjar åka någon gång de verkar inte bli så mycket för han... ( jag har ju åkt mer på dom skidorna än han )... Men jag ska önska dig lycka till och hoppas du hittar formtoppen och vinner hela tjejvasan :)
/Erik

2007-11-13 @ 20:39:14
Postat av: Veronica

Ska dra med mig Freddan med...
Ja, EN gång har han åkt på sina skidor... ; )
Ha det bra du med! Lycka till med handbollen!
Kram

2007-11-13 @ 21:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0