Helg, vardag, helg, vardag, helg... vad är vad?

Det går undan!
Då var det måndag igen...

Helgen rusade iväg med Pilates utbildning.
Sen ville jag inte riktigt acceptera att helgen var slut igår kväll så jag låg uppe och kollade på Greys Anatomy halva natten.
Kollade även på filmen "Åter till Cold mountain", har ni sett den?
Han dog! Tre timmar satt jag och väntade på att Jude Law och Nicole Kidman skulle få ihop det.
När de äntligen fick vara med varann så dog han efter typ 20 min, typiskt!
Jag hatar då de dör, helt meningslöst!




Idag har jag kört mitt måndagspass, spinning å core och det var fullt igen.
Hade självförtroendet i botten förra veckan då det hade minskat en del så det var skönt att det var mycket folk igen...

Skulle ju ha breakdance idag och göra en massa snygga moves, men det blev inge av det tyvärr!

Nu ska jag umgås med min man för en gångs skull...

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0