Inge nytt...

Samma gamla visa... Jobb, pass, hem och slappa, mannen jobbar...

Ska nu sätta mig och gå igenom en hög med massa papper jag samlat på mig den senaste månaden eller två.
Orkar typ aldrig öppna posten, öppnar bara räkningarna och resten läggs på hög. Dags att sätta in i pärm.

Det är typ BARA papper om pensionssparande....
Nån som har nå bra tips?
Var ska man spara?
Vad är bra?
Hur vet man?



Inge bra TV kväll torsdagar heller.....

I morrn blir det Sävast för hela slanten efter jobbet!


Ha det!

Kommentarer
Postat av: Maria

Du är duktig du som orkar ta tag i både papperhögar och pensionsspar! Det gör inte jag.... KRAM,KRAM!!!!

2007-11-22 @ 23:50:09
URL: http://mariadahlberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0