Pilatesutbildning



Nu har jag gått två dagar Pilates utbildning, jättekul!
Mycket att lära sig bara speciellt då jag inte gått på så många Pilates pass innan...
Trodde det skulle vara väldigt krånligt att komma in i rätt andning, men det har gått bra.
Det krångliga är väl mer att jag är så stel i baksidan lår att alla övningar man ska sitta på rumpan med raka ben blir näst intill omöjliga.
Har nåt att jobba för i alla fall....

Freddan jobbar hela helgen så jag hade tänkt ägna kvällarna åt att förbereda min utbildning, men jag ORKAR inte......!
Tar det i morrn, då slutar vi i alla fall klockan fyra!

Istället blir det lite vin till Svensson Svensson och såklart lite avkopplande Greys Anatomy!
Lär däcka i säng tidigt och drömma om ballongandning och powerhouse...





Ha det bra alla!

Kommentarer
Postat av: Bohman

Hej! Gud vad kul med pilates. Gick på det förr och älskade det. Gör underverk för hållningen! Är numera en stavgångare, (har inte kommit igång med något annat denna termin) Det är kul att läsa om ditt spännande liv!!!! Kram banan Marie

2007-11-12 @ 18:34:51
Postat av: CATTIS BERGSJÖ

Hej! snabb fråga :) har funderat länge på att utbilda mig till pilatesinstruktör. Var gjorde du det? Hur gick du till väga och vad gick det på?

Jättetacksam för svar!

2008-01-13 @ 10:42:18
URL: http://cattisbergsjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0