Bubbelpool och bajsblöja...

Japp, sitter på jobbet och bloggar.

Jobbar ju varannan söndag på en simhall här i Luleå...
Det brukar vara helt ok att åka hit, men idag har jag jordens huvudvärk!!!!
Vet inte HUR jag ska klara dagen?
Känns som fjolligt att ringa efter nån annan som jobbar för mig....


Var är Ipren mannen.....?

Igår träffade jag Lina som jag simmat med på stan!
Skitkul!!!!!

Det kändes nästan som att man var på en simtävling och var 15 år och hade uppehåll för lunch...
Vi hann gå igenom de flesta gamla simmare...
Som att Radek, Erne och Annika gift sig och att Nina, Löken, Fängan och Krille fått barn....
Ahhhh, det är så sjukt! Är vi vuxna nu eller?

Nä, nu ska jag gå och byta påsar så det inte ligger gamla blöjor där från babysimmet....




Det har förresten snöat!

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0