Snabb helg...

Jaha, då var helgen förbi och det var vecka igen!
Är alltid så trött på måndagar, jag blir piggare och piggare ju längre veckan går...

I lördags var Freddan och jag på stan och gjorde av med lite för mycket pengar....
Jag köpte ett par Rip Curl täckbyxor, så nu vill jag bara ut å åka bräda!!!
Köpte även en lite för dyr tröja och en väska... Men det kändes bra att shoppa då även min man gjorde det!



Min tröja... Nikita.

Jag har kommit på ett bra system...
Jag köpte en skjorta för 350:- som jag lämnade tillbaka och köpte en tröja för 500:- som jag också lämnade tillbaka för att köpa en tröja för 700:-.
Jag hade kanske inte köpt tröjan för 700:- för det hade vart för dyrt, men nu lade jag ju bara till lite pengar varje gång så då känns det ej så mycket! He he....

I lördags var vi även på fest hos Freddans brorsa Daniel och hans tjej Maritha.
Var riktigt trevligt! Jag skulle jobba på söndagen så vi tog det lilla lugna.
På natten då vi kom hem badade vi badtunna....
Freddans föräldrar hade badat på kvällen och lämnade vattnet i och elden igång, var jättemysigt!

Haft spinning och core ikväll, var skitmycket folk!! Tjoho....!

Ha det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0