Stan och bärs...

Japp, då är jag i Umeå.
Igår när jag kom åkte jag till Helena, Sara och Anna som delar lägenhet. Med var såklart även Elvis och Maria.
Vi käkade jättegod tacogratäng och sen kladdkaka, satt och pratade å såg Idol.

Idag har Elvis jobbat, vi andra har vart på stan!
Jag köpte BARA en t-shirt typ som jag ska ha på mig ikväll för 199:-, inget annat!!! Bra va? Och den t-shirten hade jag bestämt att jag skulle köpa! Mot för Helena som gjorde av med liiiiite mer pengar... He he, känns bra!

Nu är Elvis på väg hem, då blir det en öl och lite mat för att sedan åka på fest hos tjejerna!

 image152

Elvis (butiksbiträde) och Helena (kund) på Kii

image153

Laddade tjejer på stan....


Ha det!


Kommentarer
Postat av: Mamma Maggan

Vet du inte att man får mer bullmage av öl än av bulle. Så nu har jag slutat med öl men även med bullar! Vad tror du om det, va??????? Pratade med Karin Södrin i dag, hon hälsade jättemycket till "lilljäntan".
Puss Mamma

2007-10-08 @ 12:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0