Sundsvall i mitt hjääääärta...

Har ju inte kunnat skriva på bloggen att jag skulle hem i helgen eftersom vi skulle överraska Frida,
men nu är hon överraskad och chockad så nu kan jag berätta att jag vart i S-svall.

Frida har ju fyllt år och vi bestämde då att vi skulle fira henne nu.
Vi hade lagat en massa olika maträtter, efterätt, snacks och drinkar!
Vi käkade och hade det bra sedan kom en make up artist som sminkade Frida och sedan fick hon även plocka på sig lite smink....
Vi andra plockade också på oss lite smink men vi fick snällt betala för det...

Innan hon insåg att hon skulle bli minkad hann hon bli ett nerv vrak...
Vi jagade upp henne med både den ena och det andra som dansande nakna poliser, kroppsmålning och lite annat skoj... He he

Det enda tråkiga med kvällen var att Frida inte kunde smaka drinkarna eftersom hon åt penicillin.

Sedan var vi ut, på Oscar!
Några blev trötta lite för snabbt och åkte hem....

De klarade inte av mitt, Sabina och Marias tempo. Vi höll ut till de stängde och låste...



Var såklart även och hälsade på mitt gudbarn Wilda...
Hade köpt för stora byxor och för liten mössa åt henne....
Alltid lika roligt och mysigt att träffa henne, och mamma Maria då med såklart...



Glömde kameran i helgen så den här bilden är snodd från Marias blogg...


Annars har jag hälsat på farmor och momma och moffa och bara vart hemma och haft det skööönt med familjen!
Blir jättefint i huset mamma och pappa bygger, hoppas bara de får sålt huset i K-by...

Nu är det snart "Prison break".

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0